Czy więcej osób dokona zakupu jeśli przy produkcie będzie KUP TERAZ czy DODAJ DO KOSZYKA?
Czy przycisk WYŚLIJ FORMULARZ powinien być w prawej, czy lewej części strony, aby więcej osób wysłało zapytanie?
Czy opis na liście produktów (usług) zwiększy liczbę zamówień czy zmniejszy?
Odpowiedzi na powyższe pytania można udzielać intuicyjnie, wg własnego uznania lub…
- zmieniać, sprawdzać wskaźniki i podejmować decyzje na podstawie twardych danych (ilość zamówień, ilość wysłanych zapytań itp.)
A potem powtarzamy proces dla innej podstrony, dla tego samego lub innego wskaźnika.
Testy a/b to oferta dla każdej strony, sklepu, która coś sprzedaje — w formie sklepu internetowego czy też w formie zbierania zamówień. Aby otrzymać wartościowe wyniki testu strona powinna mieć min. 5 tys odwiedzin miesięcznie. Im więcej jest tych odwiedzin — tym krócej będą trwały testy i tym więcej testów można przeprowadzić w krótkim czasie.
Przeprowadzenie jednego testu wraz z instalacją skryptu, który pozwoli mierzyć wyniki to koszt od 250zł netto.
Jeśli chcesz poznać dokładną wycenę — powiedz nam coś o Twojej stronie i Twoim biznesie. W ciągu maksymalnie 2 dni przygotujemy ofertę na przeprowadzenie testu.