Zwiększ skuteczność swojej strony (Testy A/B) 813.pl agencja interaktywna

Zwiększ skuteczność swojej strony (Testy A/B)

Czy więcej osób dokona zakupu jeśli przy produkcie będzie KUP TERAZ czy DODAJ DO KOSZYKA?

Czy przycisk WYŚLIJ FORMULARZ powinien być w prawej, czy lewej części strony, aby więcej osób wysłało zapytanie?

Czy opis na liście produktów (usług) zwiększy liczbę zamówień czy zmniejszy?

Odpowiedzi na powyższe pytania można udzielać intuicyjnie, wg własnego uznania lub…

testować testować i jeszcze raz testować

- zmieniać, sprawdzać wskaźniki i podejmować decyzje na podstawie twardych danych (ilość zamówień, ilość wysłanych zapytań itp.)

jak to działa?

  1. Wybieramy wskaźnik — najlepiej taki, którym obecnie sprawdzasz sprzedaż/zamówienia.
  2. Definiujemy test — decydujemy co zmienimy i na jakiej stronie, aby mierzyć zmiany wskaźnika.
  3. Instalujemy specjalny skrypt, który odpowiada za przeprowadzenie testu. W ramach testu np. 50% użytkowników widzi aktualną stronę, a 50% widzi stronę zmodyfikowaną.
  4. Po kilku, kilkunastu dniach (min. 3 tysiące odwiedzin danej strony) — sprawdzamy wyniki i zmieniamy.

A potem powtarzamy proces dla innej podstrony, dla tego samego lub innego wskaźnika.

dla kogo?

Testy a/b to oferta dla każdej strony, sklepu, która coś sprzedaje — w formie sklepu internetowego czy też w formie zbierania zamówień. Aby otrzymać wartościowe wyniki testu strona powinna mieć min. 5 tys odwiedzin miesięcznie. Im więcej jest tych odwiedzin — tym krócej będą trwały testy i tym więcej testów można przeprowadzić w krótkim czasie.

ile to kosztuje?

Przeprowadzenie jednego testu wraz z instalacją skryptu, który pozwoli mierzyć wyniki to koszt od 250zł netto.

Jeśli chcesz poznać dokładną wycenę — powiedz nam coś o Twojej stronie i Twoim biznesie. W ciągu maksymalnie 2 dni przygotujemy ofertę na przeprowadzenie testu.

Dane kontaktowe:

ZamknijPliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej.